четвртак, 9. јун 2011.

Za Aldu

Još jedna od čestitki sa postoljem. Nastala je odmah nakon posete mojim roditeljima gde sam, uz mamino dopuštenje :-), pretresla njene fioke uzduž i popreko i pronašla pregršt divnih stvarčica kao stvorenih za moje čestitke. Bilo je tu šarenih, malih i velikih dugmića, čipki, trakica, zlatnog i srebrnog konca... pravo malo bogatstvo i jedva sam čekala da se vratim kući i sprovedem u delo gomilu ideja koje su odmah počele da se roje u mojoj glavi.

Tako je nastala ova "ljubičanstvena" čestitka...
kojoj nisam smislila neko posebno ime, a vi se sad pitate kako, kad se zove "Za Aldu"? E to je drugi deo priče. :-)

Postoji jedan divni, ružičasti, cvetni forum, gde se okupljaju ljudi koji vole cveće, koji se bave cvećarstvom, ljudi koji nesebično dele svoje znanje sa svima koji žele da nauče. Od samog početka mog druženja sa njima, svi su imali uvek prave reči za mene i moj rad, mnogo sam od svih njih naučila i mogu slobodno reći da su, uz moju porodicu, imali veoma važnu ulogu u svakoj etapi mog puta, da sam i zahvaljujući njima tu gde sam, a s obzirom da imam još dosta da prevalim dok ostvarim svoje snove i stignem tamo gde sam naumila (Iza Duge ;-) ), verujem da će i dalje biti uz mene kada mi je potrebno. Nadam se da se moji dragi forumaši neće ljutiti ako kažem da se u jednom trenutku za nijansu izdvojila Aldu i ja sam poželela da joj poklonim jednu čestitku. Aldu je odlučila da to bude moj izbor, a znajući da voli ljubičasto, odluka je bila laka, i vrlo brzo čestitka je bila na putu za Sopot. Ubrzo je stigla i reakcija od Aldu i presrećna sam ako sam uspela da joj ulepšam dan kao što je ona meni toliko mnogo puta.

1 коментар:

  1. Pozdrav, Bojana! Čestitke su ti veoma lepe, a ova mi se posebno dopada! Mnogo volim ovu nijansu ljubičaste, a čipka se super uklopila! Jasna B.

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...