субота, 21. јануар 2012.

Privezak

Predstaviću vam nešto sto sam sasvim slučajno napravila.
Privezak sa nekom reklamom je dugo bio medju igračkama mojih klinaca, a juče mi ga je stariji sin poklonio (ima on tako običaj da mi, dok sam ja zauzeta svojim šarenim papirima, pridje i donese nešto, valjda da bi mi skrenuo pažnju na sebe, ponekad je to neki njegov crtež, neka igračkica, najčesće jastuče u obliku srca...).
Čim mi se privezak našao u rukama znala sam da ću ga izmeniti da bude u mom stilu, a kad sam dobila  i odobrenje od sina da to učinim, krenula sam sa poslom.

Ovo je sve što mi je trebalo.
Plavi hamer veličine koja odgovara privesku, etiketice koje lepim na svoje radove, bušači u obliku cveta i lista i srebrna olovka.

Za početak etiketa i dva cveta. :-)

Listiće sam pravila na sledeći način. Bušač koji ja imam pravi velike listove, pa sam probala na drugačiji način da ga iskoristim. Traku zelenog papira sam presavila na jednom kraju


 a zatim taj kraj izbušila bušačem ali pogledajte kako.


Tako sam dobila male listiće skroz drugog oblika. Nije loše, po ceni jednog bušača, dva oblika listića :-)


Na sličan način sam se snašla i za malene krugove koji predstavljaju sredinu cveta. Njih sam dobila tako što sam isekla latice cveta, tako dobijem pet krugova za neke naredne cvetove.




Kad se sve to zalepi i još iscrta par ukrasa-zavijutaka srebrnom olovkom, ovako izgleda.



Gotov privezak je pred vama.


Pozdravljam vas puno!





2 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...