недеља, 13. јануар 2013.

Od slatkiša do novog izazova

Ja sam možda i previše bukvalno shvatila temu trećeg izazova na blogu Izazovi i slatkiši.
Tema je Svetlucavo pa sam ja izvadila na sto sve što sam pronašla svestlucavo i što je moglo da posluži i da odgovori na tu temu. Zatim sam probrala samo srebrne i ljubičaste ukrase i krenula sa radom. Lepkom sa srebrnim šljokicama sam iscrtala drvo a po njemu polepila srebrne i ljubičaste svetlucave zvezdice, koje sam dobila od Jasne kao slatkiš u prvom izazovu (otud i ovakav naziv ovog posta).
Srebrna traka protkana srmom i po tri cirkona u dva ugla čestitke i čestitka je bila gotova.
Na fotografijama nikako nisam uspevala da uhvatim pravu nijansu ljubičaste pozadine čestitke (a pokušavala sam i pokušavala sam :-) ), pa ćete morati da mi verujete na reč kada kažem da lepše izgleda uživo. :-)






Pozdrav svima, a vama koji večeras dočekujete pravoslavnu Novu godinu želim da je dočekate veseli i nasmejani, okruženi najmilijima, i da nam ova godina bude najbolja do sad.

5 коментара:

  1. Verujem da lepše izgleda uživo, a ako je tema svetlucavo, onda neka bude svetlucavo! Bar ja volim kad sija na sve strane.

    ОдговориИзбриши
  2. Prelepa cestitka, Bojana! Svaka cast za ideju. :)

    Hvala ti sto ucestvujes u izazovu i srecno!

    Pozdrav
    Vanja

    ОдговориИзбриши
  3. Lijepo si je uradila! Puno sreće!

    ОдговориИзбриши
  4. Jako je lepa! Sto se fotografije tice, u pravu si - veoma je tesko uhvatiti prave nijanse i efekte!
    I tebi takodje srecna Nova godina! :)

    ОдговориИзбриши
  5. uopšte nisi preterala ;) baš mi se dopada!
    inače, ljubičasta je najnezgodnija za fotografisanje, znam iz ličnog iskustva :D pokušaj da je fotkaš na različitim podlogama, najbolje na dnevnom svetlu. meni se čini da najbolje "uspeva" neka sivkasta pozadina, ali sve zavisi i od podešavanja na aparatu. ;)
    veliki pozdrav!!

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...