среда, 21. март 2012.

Prisećanje

Ovih dana ne pravim ništa. Već sam jednom imala ovaj osećaj, kao neko zasićenje, šta li, ne znam da li i vi to osećate ponekad prema stvarima koje inače volite da radite. Nije to da nemam ideja šta bih radila, svašta se kuva u ovoj glavi, ali jednostavno ne mogu da nateram sebe da sednem i započnem nešto ili bar da nastavim neku započetu ideju, a imam ih više, uredno su spakovane u odvojene kutijice i čekaju da me prodje ovaj period.

Ovaj zastoj u radu ću iskoristiti da na blogu budem vredna i postavim radove koje sam ranije radila a nisam stigla da ih ovde predstavim.

Evo, recimo ova čestitka, kasnije prerađena. Među prvima je nastala, i kao početnik sam bila zadovoljna ali sam istovremeno osećala da nešto treba da promenim.

A onda, kada su ovi listići počeli da otpadaju (neiskustvo, šta ćete), odluka je bila laka. Unutrašnjost čestitke je ostala ista...


... ali su se na prednjoj strani zadržala ova dva cveta, ostatak sam odlepila, napravila nekoliko belih, žutih i plavih margareta i raspoređivala ih dok nisam dobila nešto što je najviše odgovaralo mom oku. :-) Dodala sam, naravno, i listove i par kružića da desni gornji ćošak ne bude potpuno prazan, a crnim tankim flomasterom iscrtala tačkastu borduru po ovom belom "oblačiću".


                                                   ***************************

Na redu su moje prve ružice od papira. Najpre su, zajedno sa listovima, bile samo za probu zalepljene u ćošku belog hamera. Tek kasnije sam hamer presavila, dodala roze traku i belo-roze mašnicu i dobila jednu slatku, malu čestitku.


A onda mi je pre par meseci zatraženo da napravim označivač za knjigu da se slaže sa ovom čestitkom.



                                                    ***************************
O ovom radu neću mnogo pričati. Slika devojke je skinuta sa neta, odštampana pa zalepljena a onda na scenu stupaju moji cvetići i leptirići.

Vidi se datum kad je radjena :-)


                                                   ***************************

 Još par radova bi trebalo da se nadje u ovom postu ali ću ih ipak razdvojiti, te nastavak sledi sutra...

Hvala vam sto ste svratili!
Pozdrav!!!!!!

6 коментара:

  1. dopada mi se rimejk ove prve čestitike, vidi se da je od prvobitne verzije prošlo dosta rada i truda. u svakom slučaju se isplati.
    a što se tiče zasićenja, mislim da je to normalno - barem se meni dešavalo nekoliko puta. treba se odmoriti, za neko vreme ostaviti to sa strane, a onda će elan ponovo da dođe, i nekada čak bude i bolje nego ranije. bolje nego raditi na silu u svaom slučaju. :)
    Jako mi se dopadaju ove ružice od papira, postoji li neku totrijual? dobro bi mi došle za ukrašavanje albumčića ^_^

    ОдговориИзбриши
  2. U pravu si, malo sam odmorila od svega, a i čim sam podelila to sa vama, već me prolazi to osećanje, biće ovih dana novih radova ;-)
    Što se ružica tiče, ja sam počela od ovog tutorijala, kasnije sam videla još neke načine ali uglavnom pravim ružice na ovaj http://www.youtube.com/watch?v=zJbEv0e4XkY

    Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  3. Poznat mi je taj osjećaj i upravo me drži:bezvoljnost, tuga, nemoć, umor, prolaznost , ispraznost...Nije da nemam ideja( kako ti kažeš) već se nešto slabo pokrećem!I sve što radim kao da je pod prisilom.Možda proljetni umor ili zasićenost.Jedino se nadam da će brzo proći kako kod mene tako i kod tebe!Eto, nadam se da ti je lakše jer nisi jedina , a i meni kada čitam da nas ima još u ovakvom raspoloženju!!!To je onda normalno!Tebi veliki pozdrav:)):))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Sonaj, zaista mi je lakše kad znam da nisam jedina. A polako shvatam zašto mi se ovo dešava. Od mene se uvek očekuje da budem majka, domaćica, supruga, pomoć svakome a najmanje vremena mi ostaje za hobi i nemam uslova da se negde izdvojim i da me niko ne uznemirava dok radim, tako da je moj rad na kraju ispunjen nervozom i rastrzanošću pa prestaje da bude zadovoljstvo i može se izdržati tako neko vreme ali onda je odjednom potreban odmor naravno od hobija, jer ne mogu uzeti odmor od toga da sam majka, domaćica, supruga, pomoć svakom...
      Baš sam se raspisala :-)

      Veliki pozdrav i tebi, verujem da će te ovo osećanje proći ovih dana a onda ćeš se pojaviti sa još lepšim radovima. Radujem se tome.

      Избриши
  4. Pravis divne stvari.Volela bih da znam kako se prave ovi cvetici,medeni su.
    A za zasicenje,tu sam i ja,imam ideja ali sam nekako umorna,i ne stizem koliko bih htela.

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala, Miki, ne znam na koji konkretno cvetic mislis, svaki ima svoj nacin, sve zajedno se to zove quilling, pa ako zelis da naucis, vrlo lako ces po netu naci na raznorazne tutorijale, i ja sam tako pocela.
    A ja sam konacno ponovo zaronila u svoje papirice i ponovo sam srecna dok to radim. Ali sad ne nalazim vremena da to i predstavim ovde na blogu. :-)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...