уторак, 12. јун 2012.

Zašto "Iza Duge"?

Kada sam odlučivala kakvo ću ime dati, najpre svojoj prodavnici na Artijani a zatim i svemu ostalom, stranici na facebook-u, pa i ovom blogu na kome ste trenutno, mnogo predloga je bilo u trci, što mojih, što mojih drugara- cvećara. I moram reći da "Iza Duge" uopšte nije bilo medju njima. Ali čim me je to ime pronašlo bilo je jasno da je izbor gotov.
I ne bih ja o tome mnogo razmišljala da nisam medju svojim stvarima koje su ostale u kući mojih roditelja pronašla svoj rad iz osnovne škole, ovu mini-tapiseriju u bojama, pogadjajte tri puta, naravno duge. :-)


 To me je malo vratilo u detinjstvo a onda sam u sećanju otišla još dalje i setila sam se kako sam sa 5-6 godina crtala sneg od pahulja u svim mogućim bojama, i kako su se svi tome čudili a ja sam se, naravno, čudila njihovom čudjenju. Ili recimo crep na kući, nikada nije bio jedne boje, npr. crvene već svaki crep različite boje.

I sada mi izgleda da su se sve boje moga detinjstva ponovo okupile i čekale da iz mene ponovo izbiju, i rekla bih da su to učinile na najlepši mogući način, u "Rukotvorinama Iza Duge".

A moram da pomenem još jednu zanimljivost. Nedavno sam preko nekog drugog bloga naišla na "Fairy Name Generator", gde su mi preko mog imena odredili vilinsko ime. Znam da je to za decu, ali eto probala sam i verovali ili ne i u imenu meni odgovarajuće vile je i duga. U vilinskom svetu ja sam poznata kao Meadow Rainbowfly. :-)

Za kraj jedna slika duge juče uslikana.


Puno vas sve pozdravlja BOJAna Iza Duge.

4 коментара:

  1. Pridružujem se klubu obožavatelja duge!!!Ja sam kao curetak imala jednu haljinu u duginim bojama.Tada je taj materijal bio moderan i haljina je bila šivana kod šnajderice( kako je to daaavno bilo)!!!I dan danas me jednako tako oduševljava pojava duge na nebu:):):)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mogu da zamislim kako si prelepo izgledala u toj haljinici. :-)

      A duga i kod mene uvek izazove oduševljenje, jedna je od retkih pojava koje ne gube svoju čar koliko god im puta prisustvovala.

      Избриши
  2. ja se sjećam iz djetinjstva one spiralne igračke, u duginim bojama, koja se dala razvlačiti na sve strane :D ovakvu: http://us.123rf.com/400wm/400/400/Garry518/Garry5180712/Garry518071200114/2222481-series-object-on-white--toy-spiral.jpg

    ОдговориИзбриши
  3. Da,i ja se secam te igrackice.
    Dobra je za opustanje, pa jos u duginim bojama :-)

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...