недеља, 21. јул 2013.

Beležnica i blokčić za kolače

Tačno je prošlo mesec dana od prethodnog posta, neću objašnjavati zašto me nije bilo, jer i nema nekog posebnog razloga. Svaki dan sam na netu, bar na kratko, obilazim sve meni drage ili na neki način važne sajtove i blogove, ali na svoj blog ne mogu da se nakanim da dodjem i bar nešto napišem. Posledica toga je da sam više u mom kreativnom prostoru, pa su nastale neke nove stvarčice.
Sve više me oduševljava koričenje i sada sam potpuno okrenuta tome i time zaokupirana. Napravila sam tri kompleta koga čine beležnica i ukoričeni post-it blokčić, još dva kompleta su započeta.
Ovaj put ću prikazati samo komplet sa kojim želim da se prijavim na 14. izazov na blogu Izazovi i slatkiši, čija je tema "Kolačići".


Sveščica je formata A5, ima 80 strana, uglavnom belih, ali i par rozih i svetlo zelenih, u bojama koje odgovaraju bojama na korici, dok blokćić ima 100 listova a dimenzije su mu 13x8 cm.



Korice sveske i post-it blokčića sam na isti način ukrasila, donji deo korice je ukrašen ružičastim platnom sa tri zelene zvezdice, a gornji belim hamerom, na koji su zalepljene roze i svetlo zelene prugice, izmedju njih je široka bela i uža svetlo zelena satenska traka.


Centralni, najbitniji detalj je kolačić napravljen od hamera opet u pomenutim bojama, po ivicama osenčen mastilom u odgovarajućoj boji i ukrašen cirkonima i zvezdicom.


Korice blokčića se mogu vezati mašnicom a ista satenska traka je iskorišćena i za graničnik u svesci.


Možda bi prava namena ovog kompleta bila da to bude sveska za recepte a blokče da posluži da se zapiše šta je potrebno od namirnica kada se krene u nabavku. Šta vi mislite?


Ideja da napravim komplet koga će sačinjavati sveščica/beležnica i blokčić se rodila kada sam odlučila da najzad napravim nešto i za sebe, a ja ovakve stvari obožavam. I tako je najpre nastao komplet u divnim ljubičastim tonovima, vrlo jednostavan ali meni prelep. Zainteresovani ste da ga vidite? :-)
U sledećem postu, uskoro, obećavam!
Do tad vas sve puno pozdravljam,
Bojana Iza Duge



10 коментара:

  1. Divan poklon
    sviđaju mi se boje i kolačić izgleda njami
    pozdrav Tamara

    ОдговориИзбриши
  2. Super ideja i baš si ljepo ukrasila. Boje su predivne, roza je i moja najomilijena boja, a u kombinaciji sa zelenom izgleda stvarno ljepo.

    Drago mi je, da si ovaj kompletič izradila za sebe, jer treba svake toliko i sebe počastiti sa nečim ljepim. Vjerujem, da če se unutra pronači i slastni recepti za prave kolače ;-)

    Hvala ti što sodjeluješ na 14. izazovu na Izazovi i sladkiši.

    Pozdrav iz SLovenija, Katarina
    (članica ustvarjalnog tima Izazovi i sladkiši)

    ОдговориИзбриши
  3. Samo jedna rec Bojana: PREDIVNO! :)

    Mnogo mi se svidja set! Mislima da je ideja za svesku sa receptima odlicna. :)

    Hvala ti sto si ucestvovala u izazovu i srecno! :)

    Pozdrav
    Vanja

    PS. Jedva cekam da vidim ljubicasti set! :)

    ОдговориИзбриши
  4. Perfektno!!! Svaka čast!!! I ideja za recepte je odlična.

    Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  5. Predivno, preslatko, zakon! Oduševljena sam ovim radom :))))

    ОдговориИзбриши
  6. Tako je lijepo...bilo bi mi čak žao pisati u njih :)ali ideja za recepte je odlična!

    ОдговориИзбриши
  7. Sama ideja za ovaj komplet je odlična, (ja bez spiska nikad ne krećem u kupovinu, tako sam navikla...), a za recepte uvek mora da ima neka sveščica :-) U svaki detalj je uloženo toliko truda, boje su predivne, zelena tračica za vezivanje mi se posebno dopada.
    Želim ti puno sreće na izazovu i još puno ovakvih kompleta da napraviš!

    ОдговориИзбриши
  8. sjano izgleda! moraću i ja da napravim još koji notes - znam kako su zarazni!
    zaista lepo i pedantno izgledaju, a boje su taako nežne! sve u svemu, baš si se ispraksala, a sad jedva čekam da vidim te nove! :D

    ОдговориИзбриши
  9. Prelepa ti je ova sveščica i post-it blokec! Stvarno si jo ljepo sredila i izabrala divne boje.
    Hvala ti što sudjeluješ u našem izazovu "Kolačići" :-))
    Sretno, Andreja

    ОдговориИзбриши
  10. Hvala vam svima, drago mi je da su ovakav utisak na vas ostavili sveščica i blokčić.

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...