понедељак, 20. јануар 2014.

Plavo-crni album od prošle godine

Ova godina mi je počela jako lepo! Brdo nekih lepih sitnica su se desile i odlično složile, bilo je lepih susreta i opuštajućih, smirujućih ali i ohrabrujućih razgovora i porukica. Za početak godine ništa više ne tražim, možda samo malo više zdravlja, jer ni jedan dan u ovoj godini nisam bila u plusu i samo čekam šta će me još snaći i koji će još simptom da se pojavi. To je valjda i glavni razlog zašto ništa novo ne mogu da napravim ali sva sreća pa imam svašta nešto iz prethodne godine.

Ovaj put će to biti album kojim je jedna S htela da obeleži godišnjicu veze sa jednim D. :-)
Znala je tačno šta želi da bude na prvoj strani: datum, inicijali, klupa, kaktus, šoljice čaja i kafe, i tri deteta sa određenim bojama očiju i kose.



Što se unutrašnjosti albuma tiče želela je samo da ne budu sve bele stranice a ostalo je bilo na meni. S obzirom da je bilo dosta stranica a relativno malo vremena za izradu dogovor je bio da jednostavnije ukrasim stranice. Trudila sam se da svaka stranica bude različita a za ukrase sam koristila uglavnom srca uz različite detalje crtane tankim crnim ili srebrnim flomasterom.













Ima tu još slika ali došao je red i na mene da mi računar otkazuje poslušnost kad je ubacivanje slika u pitanju. :-)
Još kad bi to moglo da me iznervira, hahaha!

Veseli pozdrav vam svima šaljem i ostajte mi zdravo kad ja već nisam :-)))))))



12 коментара:

  1. Krasen abum si pripravila
    čudovito se prepleta in všeč so mi srčki, kot vodilo
    lp Tamara

    ОдговориИзбриши
  2. ovo je izuzetno lijepo naprabljeno..svaka čast, jednostavno a opet posebno..
    Ozdravi nam što prije..
    lp
    Klaudija

    ОдговориИзбриши
  3. Super album, želim ti brz oporavak!!! Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  4. Album je zaista predivan, oduševljena sam.
    Želim da budeš zdrava i da nas raduješ novim radovima.

    ОдговориИзбриши
  5. Divan ti je album..Kako ti to savršeno i pedantno radiš:) Želim ti puno zdravlja..I meni je ova godina nekako "bolesno" počela pa neka bude zdravija:)))

    ОдговориИзбриши
  6. Ovo je prelepo,za ovo zaista treba puno maste,strpljenja i rada.Bravo!

    ОдговориИзбриши
  7. Svrati na moj blog, doila si nagradicu od mene :D lp

    ОдговориИзбриши
  8. Bojana svrati i na moj blog da preuzmeš nagradicu, pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  9. Koliko je samo truda i vremena potrebno za nešto ovako lepo... Imaš nagradicu na mom blogu, ako želiš možeš da je preuzmeš. Pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  10. hihihihiihi i kod mene te čeka nagradica ;)

    ОдговориИзбриши
  11. Hvala vam svima i na lepim komentarima vezanim za album i na zeljama za brzo ozdravljenje (poslale ste mi mnogo pozitivnih vibracija i brzo sam ozdravila) a hvala vam i na nagradicama. Trenutno nisam u mogućnosti da odgovorim na sva ta pitanja koja su u nagradicama postavljena pa ću to odložiti za neko drugo vreme ali mi mnogo znači što me se setite.
    Pozdrav svima i puno :-* vam saljem.

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...