петак, 6. јануар 2012.

Prizivamo sneg

Jeste se uželeli snega? Grudvanja, skijanja, sankanja, Sneška Belića, anđela i porukica u snegu, onog škriputavog zvuka dok koračate kroz sneg...
Evo, ja ću probati da ga dozovem. Ako se pojavi jedna pahulja, slediće je druge, zar ne?


A ja čak nisam stala kod jedne već sam ih napravila pet. Za svaki slučaj. Da vidimo kako je teklo moje prizivanje snega.
Tri nijanse plavog hamera, svaki par milimetara uži od drugog, zalepljeni jedan za drugi a na najsvetlijem plavom hameru pri vrhu isečen krug. Pošto su me pitali kako sam isekla krug, a ja nisam uslikala dok sam izradjivala čestitku evo postupak na drugom kartonu.




Sve bi bilo mnogo lakše da imam ovaj alat koji seče prema obliku šablona ali nije ni ovako bilo mnogo komplikovano.


Pri dnu bela satenska traka i tri pahuljice u odgovarajućim bojama (baš sam se namučila da pronadjem bušač u obliku pahulje), a unutar čestitke još tri bele pahulje i srebrnom olovkom iscrtan put kojim su doletele na moju čestitku.

I za kraj da ugnezdimo pahulje na njihova mesta. Svi delići potrebni za pet pahulja su spremni, jasno vam je, izradjeni su kviling tehnikom, da li to moram svaki put da pomenem :-)))



Idemo, korak po korak.

I još da ih spakujem u (ručno pravljene) bele kovertice .


Pozdravljam vas puno!

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...